צוות סקאייפיקס


רון גפני
מתמחה בצילומי אוויר של ישראל המתאפיינים
זוית צילום מיוחדת, אותה פיתח לאחר שנים
רבות של טיסה. רון גדל והתחנך בקיבוץ געש
ומילדות אהב את נושא הטיסה והצילום ועסק בכך כל הזדמנות אפשרית. רון מצלם על מיגוון רחב של לי טייס מתעופה קלה, מסוקים, אולטרלייטים דורים פורחים ואף מטוסים אוירובטים, ונחשב לאחד מצלמי האוויר הבולטים ביותר בארץ.
צילומיו של רון הוצגו במגזינים (נשיונל ג'יאוגרפיק, אטמוספרה של אלעל, YNET) ובתערוכות יחיד כמו בתערוכה בגבעת התחמושת במסגרתה נערכה
ישיבת ממשלה חגיגית לכבוד יום ירושלים בנוכחות נשיא מדינה דאז שמעון פרס ז"ל, ראש הממשלה, ראש עיריית רושלים ושרי הממשלה. בנוסף, תמונותיו של רון מופיעות במגזינים בעולם וגם בתערוכות במוזיאונים בארץ.
את תמונותיו הרבות איגד רון לספרים: "ישראל נופים מהשמיים", "ישראל בצילומי אוויר", ספרים שראו אור במהדורות רבות ובשפות שונות. במהלך השנים הלכו והתווספו חברות
לקוחות רבים לרכישת תמונותיו וספריו של רון וביניהם: שרדי הממשלה והבטחון, חברות הייטק, חברות ביוטק, קלאות ורבים אחרים.
רון חי עם אשתו ושני בניו באזור השרון.

עמיר רום
מעצב הבית של ספרי סקאייפיקס, בוגר בצלאל ובעברו מעצב ראשי בידיעות אחרונות במוספים "7 ימים" ו - "7 לילות". עמיר זכה בפרסים והוקרה על עיצוב ספרים ומוצרים שונים. כיום, הוא מעצב אריחי חימר בעבודת יד ועבודותיו זוכות למעמד של יוקרה בחנויות אומנות ומוקדי תיירות רבים.




טל שטיגליץ
טייס כדורים פורחים ובעלים של חברת "רייז כדורים פורחים" יחד עם אפי. טל הוא יזם תעופה והפקות אירועים המגשים את חלומותיהם של אחרים דרך חלומותיו שלו. ביחד עם חברת "רייז" ועוד כלי טייס רבים ומגוונים, אנו טסים אל השקיעה ומצלמים עבורנו ועבורכם  את יופייה של ארצנו.
 


דבורה גפני
מנהלת לוגיסטית ואחראית קשרי לקוחות, הפקת מוצרים, ומכירות. ילידת הרצליה ואמא לרז ועידן .






אילנה ברגר הרפז - אתר אינטרנט ודיגיטל
אחרי שפרשה מטניס מקצועני, פנתה אילנה לעולם הכתיבה והתוכן, והיא משמשת שנים רבות ככותבת, עורכת ומנהלת של אתרי אינטרנט ופלטפורמות מדיה דיגיטלית. אילנה היא בוגרת תואר ראשון מאוניברסיטת ת"א בחוג ללימודים כלליים וספרות עברית וכן של שנתיים לימודי תעודה בעיתונאות. הייתה 6 שנים כתבת הטניס של עיתון "הארץ" והמשיכה מאז כפרילנסרית לכתוב טורי פרשנות על ספורט ואורח חיים בריא עבור אמצעי תקשורת רבים נוספים. בנוסף, מנהלת כיום אילנה את אתר האינטרנט של "הוועד האולימפי בישראל" ומפרשנת משחקי טניס בערוצי "ספורט 1". נשואה לאורי ומתגוררת בתל אביב. 
 





 
Kathleen (Kathy) Barrett - Author
Makes her home in Florida with husband, Dennis. She published numerous articles on a variety of topics. She enjoys writing and teaching topical studies on spiritual growth to women's groups. As a former pre-school teacher, Kathy wrote a children's devotional and activity journal,  entitled, Jubilee Journal.    Of this project - Israel - God's Heart - Kathy says: "I am truly humbled and honored to be associated with Ron Gafni on such a beautifully inspired work, and also to be SkyPics representative in Florida."
Scripture used is from the NIV (New International Version).