הרצאות - רון גפני





הרצאה מרתקת ומרגשת על ישראל מזווית שטרם ראיתם ! 


רוצים לשמוע על נופי ישראל הידועים והחבואים ביותר ולראות את יופיה של ישראל במבט מלמעלה? 

אחרי שנים ארוכות של ניסיון בטיסה וצילום אווירי, רון גפני, הבעלים והצלם של חברת SkyPics, משתף בחוויותיו חובבי טיסה, חובבי צילום וכל מי מכם שרוצה להעשיר את ידיעת הארץ שלו, להינות מיופיה המרהיב מהאוויר ומנופיה המיוחדים של ארצינו. 

קהל השומעים, וביניהם גם מי שמטייל רבות ומכיר את הארץ לאורכה ולרוחבה, יגלו כי יש עדיין חלקים מנופיה ויופיה של מדינת ישראל שניתן לגלות ולהיחשף אליהם אך ורק במבט מהאוויר.
  
בהרצאה מרתקת המלווה בצילומי אוויר מרהיבים, תלמדו כל מה שיש לדעת על תהליך הצילום מהאוויר תוך הצגת מיטב נופי ארצנו שיגרמו לכם להתפעמות ולהתרגשות מנופיה המגוונים והבלתי ניראים של ארצינו. 

בהרצאה: 

*צילומי מקומות מוכרים בארץ מזוויות שטרם הכרתם.

*צילומים זוכי פרסים והסיפור המיוחד שמאחורי כל אחד מהם - רגעים בלתי נשכחים ! 

*החוויה שביצירת תמונות באין סוף טיסות במרחבי הארץ

*הסיפורים המיוחדים והמרתקים שמאחורי התמונות, כמו למשל: איך נחשפו בפני התקשורת הכרישים שהגיעו לחופי חדרה, ואיך זה כמעט התפספס. 

       
הרצאה שהיא חוויה חד פעמית ומרגשת! 

רוצים לארח את רון גפני להרצאה? 
פנו אלינו !

  09-8650068, 052-5110806 ,  info@skypics.co.il 

 
 

אודות המרצה רון גפני - מתמחה בצילומי אוויר של ישראל המתאפיינים בזוית צילום מיוחדת, שיטה אותה פיתח לאחר שנים רבות  של טיסה. רון גדל והתחנך בקיבוץ געש ומילדות אהב את נושא הטיסה והצילום ועסק בכך בכל הזדמנות אפשרית. רון מצלם על מיגוון רחב של כלי טייס מתעופה קלה, מסוקים, אולטרלייטים כדורים פורחים ואף מטוסים אוירובטים, ונחשב לאחד מצלמי האוויר הבולטים ביותר בארץ. 

תמונותיו הרבות אוגדו לספרים: "ישראל נופים מהשמיים" ו"ישראל בצילומי אוויר",  ספרים שראו אור במהדורות רבות ובשפות שונות ונרכשו בין השאר על ידי משרדי הממשלה והבטחון, חברות הייטק, חברות ביוטק, חקלאות ורבים אחרים. רון חי עם אשתו ושני בניו באזור השרון. 
 
 
 

 
הרצאות  - תרומה לקהילה  

הרצאה בפני בני הנוער בפנימיית "הודיה" של המשטרה ובפנימייה של בני הנוער מהקהילה האתיופית
"בן יקיר" בכפר הרואה. בקרוב מתוכננת הרצאה שלו בהתנדבות בפני הפסיכולוגים של "ערן", שעושים עבודת קודש ותומכים בפגועי הנפש.