הספר ישראל בצילומי אוויר

 
הספר "ישראל בצילומי אוויר" הוא מתנה ישראלית קלה וקומפקטית ללקוחות ואורחים מהארץ או מחו"ל. זוהי מתנה ייצוגית ומכובדת שמותירה רושם גדול. זוהי מתנה שניתן לקחת במזוודה. היא לא מכבידה ולא יקרה גם למשלוח,  וחשוב לא פחות, מתנה המדברת בשפתו של הלקוח וגורמת לו או לה להבין עד כמה הם חשובים לכם.  
 
הספר מגיע בשפות: אנגלית, סינית, צרפתית, ספרדית ולעוד שפות צרו קשר לבירור פרטים.  09-8650068
 
Israel from above - English ישראל בצילומי אוויר, מתנה לחול

בספר מוצגת ישראל מהאוויר באמצעות כ - 150 צילומי אוויר מרשימים, המראים את ארץ ישראל היפה על כל אתריה. בספר צילומים ייחודיים מהאוויר של נופיה ההיסטוריים של ישראל, עריה המתחדשות, הכפרים ונקודות ההתיישבות שבשטחה, וכן צילומים עוצרי נשימה של החקלאות ונופי המדבר והים שבה, כמו גם של מקומותיה הקדושים ומגוון אתרי מורשת עיקריים.

Israel from above - Chinese ישראל בצילומי אוויר, בסינית, מתנה לחול

מפרט הספר:

שם הספר: "ישראל בצילומי אוויר"
שם המחבר \ צלם: רון גפני
הוצאה לאור: "סקאייפיקס"
כריכה קשה, 96 עמודי פנים, גודל 23*17 ס"מ, 390 גרם
שפות: אנגלית, סינית, ספרדית, רוסית צרפתית  (משולב עברית)
ISBN 978-965-91180-8-3

אין לכם עדיין מתנה ישראלית לתת לחברים, למשפחה או לעובדים בכריסמס הקרוב? לחגי ישראל בכלל? 

נשמח לעמוד לרשותכם לייעץ ולהתאים את המוצר ללקוחותיכם בהתאם לדרישה ולתקציב - צרו קשר 09-8650068
 


ניתן להתרשם מהספר החדש בסרטון זה:


 
ספר מתנה זה הינו פרי יצירתו של צלם האויר רון גפני מובאת כאן במהדורה מעודכנת בצילומים מרהיבים שזכו לפירסום ותצוגה במוזיאונים  ומוסדות לאומיים. רון גפני טס ומצלם את ישראל כבר כשני עשורים, וספריו זוכים להצלחה והוקרה רבה.

לקוחות רבים ממליצים, נסו גם אתם!

 
*ניתן להוסיף לספר "ישראל בצילומי אוויר" לוגו וברכה של החברה בדף הפתיחה הפנימי של הספר, ובכך להפוך את המתנה לאישית ובלתי נשכחת, מתנה ערכית, יחודית ומקורית.   

*הספר "ישראל בצילומי אוויר" יכול להגיע עם מארז שי אישי עטוף בנייר משי, והוא מוסיף ערך מוסף למתנה שלכם לכריסמס בחו"ל או לחג הפסח כאן בארץ.  

*ניתן לשלב את הספר "ישראל בצילומי אוויר" בחבילות שי מהודרות ויפות המכילות מוצרים ישראליים מים המלח או ממטעמי הארץ כמו תמרים, שמן זית, שוקולד, דבש, יין וליקר. או עם אריחים בעבודת יד, המכילים מוטיבים ישראליים.
 

צרו קשר ונשמח לעזור 
09-8650068

 

מיתוג לחיל האוויר בספר ועל המארז

מיתוג לחיל האוויר בספר ועל המארז